Δείτε την δήλωση του Βίτορ Ούγκο Πινέιρο στο Ελαφρά Ταξιαρχία μετά την ανανέωση του συμβολαίου του.

Η δήλωση του Βίτορ Ούγκο Πινέιρο:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα την συνεργασία μου με τον Απόλλωνα, μια οικογένεια που θα είναι για πάντα στην καρδιά μου, μια ομάδα που πάντα έχει μεγάλους στόχους! Είμαι έτοιμος να δώσω το καλύτερο εαυτό μου και πάλι για την ομάδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο και στον προπονητή που με εμπιστεύτηκαν, και ευχαριστώ και τους φιλάθλους για όλη την αγάπη που έχουν δείξει. Ελπίζω να πετύχουμε τον στόχο μας, όλοι ενωμένοι!»

Σχολιάστε